
Genel
1 dk okunma süresi
Nisanda hangi yatırım aracı kazandırdı, hangisi kaybettirdi?
TÜİK tarafından açıklanan verilere göre, nisan ayında en çok kazandıran ve kaybettiren yatırım araçları belli oldu.
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2026 yılı Nisan ayına ilişkin finansal yatırım araçlarının reel getiri oranlarını açıkladı. Buna göre, aylık en yüksek reel getiri, yurt içi üretici fiyat endeksi (Yİ-ÜFE) ile indirgendiğinde yüzde 4,05, tüketici fiyat endeksi (TÜFE) ile indirgendiğinde ise yüzde 3,04 oranlarıyla BIST 100 endeksinde gerçekleşti.
Benzer Haberler

“Bu süreçte altında ‘kademeli alımlar’ mantıklı olacak”
26.06.2026Genel

Altında sert düşüş: Kayıplar daha da derinleşir mi? 11 uzmandan kritik analizler
26.06.2026Genel

TÜİK açıkladı: Türkiye'de 2025 yılında 1 milyondan fazla otomobil üretildi
26.06.2026Genel

Togg'un yeni yol haritası belli oldu: 3 yeni model yolda
25.06.2026Genel








