
Genel
1 dk okunma süresi
Nisanda hangi yatırım aracı kazandırdı, hangisi kaybettirdi?
TÜİK tarafından açıklanan verilere göre, nisan ayında en çok kazandıran ve kaybettiren yatırım araçları belli oldu.
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2026 yılı Nisan ayına ilişkin finansal yatırım araçlarının reel getiri oranlarını açıkladı. Buna göre, aylık en yüksek reel getiri, yurt içi üretici fiyat endeksi (Yİ-ÜFE) ile indirgendiğinde yüzde 4,05, tüketici fiyat endeksi (TÜFE) ile indirgendiğinde ise yüzde 3,04 oranlarıyla BIST 100 endeksinde gerçekleşti.
Benzer Haberler

TÜİK verileri açıkladı: İlk ve ikinci el konut satışları düştü
18.06.2026Genel

Veriler belli oldu: Türkiye satın alma gücü AB ortalamasına göre ne durumda?
17.06.2026Genel

Türkiye'nin sanayi devleri belli oldu: İlk 10'da hangi şirketler yer aldı?
17.06.2026Genel

Meclis tatile girmiyor! Karar, Resmi Gazete'de yayımlandı
17.06.2026Genel








