
Genel
1 dk okunma süresi
“Bu süreçte altında ‘kademeli alımlar’ mantıklı olacak”
FED’in daha ‘şahin’ bir çizgiye kaymasıyla faiz artışı ihtimalinin fiyatlamalara girmesi, dolar üzerinden değerli metallerde baskı yaratıyor. Portföy Yöneticisi ve Stratejist Onur Altın; ABD’de altın ETF fonlarından sert çıkışların yaşanmasının da düşüşe destek verdiğine dikkat çekiyor. “Kısa vadede Dolar Endeksi (DXY) fiyatlaması belirleyici nokta, takip edilmeli” diyen Onur Altın’a göre; bu süreçte altında ‘kademeli alımlar’ mantıklı olacak.
ABD’de piyasa beklentilerine paralel açıklanan PCE enflasyon verisinin ardından Dolar Endeksi (DXY) ve ABD tahvil faizlerinde dün geri çekilme izlenirken, önceki günlerdeki sert satışların ardından değerli metallerde kısmi tepki alımlarının devreye girdiği görüldü.
Benzer Haberler

Altında sert düşüş: Kayıplar daha da derinleşir mi? 11 uzmandan kritik analizler
26.06.2026Genel

TÜİK açıkladı: Türkiye'de 2025 yılında 1 milyondan fazla otomobil üretildi
26.06.2026Genel

Togg'un yeni yol haritası belli oldu: 3 yeni model yolda
25.06.2026Genel

2025'in göç bilançosu belli oldu: Türkiye'den yurt dışına kaç kişi göç etti?
24.06.2026Genel








