
Genel
1 dk okunma süresi
Devil May Cry'ın direktöründen yeni oyun yolda!
Devil May Cry, Dragon's Dogma ve çok az kişiye kendisini sevdirebilen, benim ise bayıldığım Auto Modellista gibi oyunların yapımcısı Hideaki...
Devil May Cry, Dragon's Dogma ve çok az kişiye kendisini sevdirebilen, benim ise bayıldığım Auto Modellista gibi oyunların yapımcısı Hideaki Itsuno'dan bu yıl yeni bir oyun açıklayacakları müjdesi geldi. Hideaki Itsuno bizim için önemli bir isim zira Devil May Cry serisinin çıkışa geçmesi aslında tam olarak kendisinin yönetimi ele aldığı ikinci oyuna denk geliyor. Itsuno'nun yönetiminde çıkışa geçen milyonlarca satış yapıp bir kült haline gelmiş, ardından seri dördüncü oyunu ile bazı eleştirilerin hedefi olsa da yine de oyun basınından yüksek puanlar almayı başarmıştı. Seri 2013 yılında "reboot" edildiğinde ise yapımcı koltuğu Ninja Theory firmasına teslim edilmişti bilindiği gibi. Hideaki Itsuno'nun üzerinde çalıştığı oyunun ne olacağı konusunda şimdilik çok fikrimiz yok, bakalım Devil May Cry'ın 15.yıl kutlamasının üzerinden çok zaman geçmemişken neyle karşılaşacağız?
Happy New Year! I exert myself in order to announce a new game this year. Thank you.
— Hideaki Itsuno (@tomqe) 31 Aralık 2016
Benzer Haberler

Marvel's Wolverine'den sert oynanış görüntüleri: Logan avcıların peşine düşüyor
04.06.2026Genel

State of Play: Sony 20’den fazla yeni oyun ve büyük sürprizleri gösterdi
03.06.2026Genel

Destiny 2 için resmi final tarihi açıklandı: Son büyük güncelleme geliyor
22.05.2026Genel

Subnautica 2 beş günde 4 milyon satışa ulaştı
21.05.2026Genel








